יום ראשון, 16 באוקטובר 2016

הטרנדים הלוהטים סתיו/חורף 16/17♥



מקווה שהתגעגעתן!

החלטתי בפוסט זה לתת קצת פרשנות מנקודת מבטי למגמות האופנה שהולכות ללוות אותנו בזמן הקרוב. אז כן..הגיע הזמן לחדש את הארון! (בסוף הפוסט סיפרתי לכן קצת על סידור הארון שלי).



כמו שראיתן אני עדיין במצב "קיץ" :S..




הטרנדים "החדשים" כך לפחות זה נראה, כמעט ולא מתחלפים. מדובר בשילובים של סטיילים שונים המוכרים והמונחים בארון -רוקנרול ורומנטי ,אתני ואורבני, וינטג' ומודרני וכמובן כמובן הנוצץ והמחוייט במשלב צבעים נוספים מאלה שהיו בעונות הקודמות. נראה כי כל הסגנונות עברו מודרניזציה לשמה :D .
מה כן?!

בדים - קטיפה, סאטן, תחרה, עור (ובעיקר דמוי עור).

קישוטים - רקמות, סיכות, פאצ’ים וסרטי עניבת פרפר הנקשרים בצווארון.

צבעים - ורוד קוסמטיק (שזה מעין ורוד פודרה), בורדו, חאקי, כחול וכשנכס עמוק לחורף גם חרדל וירוק יער.

אלמנטים - פליסה, קשירות, כתפיים חשופות ופפלום.

הדפסים - הדפסי “טפט”.

ג’ינס - מטופל ומשופשף במראה גראנג’ עם קרעים, טלאים ומכפלות פרומות. האורך – 7/8 .

עקבים - רחבים וסניקרס שטוחים.

אספתי לכן סגנונות אליהם אני אישית התחברתי יותר .
אז ,כמובן כמובן הראשון והחביב המטאל ! הכסוף! הפייטים! אהבה!!! המעצבים מנסים להכניס לנו קצת זוהר לחיים. הטרנד המטאלי אינו פוסח על שום פריט, מנעלי הבובה המתקתקות ועד מעילים מנצנצים ומבריקים
עכשיו בכל הצורות , הן בגופיות וחצאיות קצרות והן במעילים ובומברים מגניבים. מדהים..(אציין לפי רשתות לכל כיס).

BERSHKA:










נעליים ZARA:





רכשתי אהבתי:



פליסה:
הסוגים שונים של קפלים וקפלונים שהיו ה-דבר בקיץ ימשיכו לככב בצבעים קצת יותר עמוקים וכהים גם בעונה החדשה. פליסה היו פופולריים כבר מימי יוון ורומא. בעבר היו בגדי הקפלים סמל לעושר ויוקרה בגלל כמויות הבד הגדולות הדרושות להכנתם, והטרחה הרבה ביצירת הקפלים המושלמים ובשמירה עליהם לאורך זמן. כיום די זמין לא? :) שלא נדבר על הנוחות והשילובים הבלתי פוסקים .

TOPSHOP:



PULL&BEAR



ZARA:



קטיפה:
נכון שהוא נחשב לבד חגיגי , בחורף זה הוא יכנס כחלק מבגדינו ליום יום. כמובן שהחורף מתאפיין בבגדים כבדים וכהים אך לרוב היה מדובר הפלנל או בד הטוויד. הבד העשיר ,ובאדום גם סקסי נורא יעלה את מצב רוחינו ויגרום לנו להרגיש מינימום מלכות אנגליה. ראינו אותו בתצוגות של ארמאני ומונס בצורה של שמלות מלכות. כמובן שהוא משתלב יפה בחצאיות וג'קטים ,אך גם טופים ליום יום יכולים להיות נהדרים.

ZARA





TOPSHOP:



הייתי חייבת לעשות קטגוריה נפרדת לבומברים המדהימים האלה , שלנו בישראל הכי אקטואליים אבר!!!!!!!!
ז׳קט בומבר הוא למעשה מעיל טייסים, והשם הגיע מרפרר למעילים שתפר הצבא הגרמני לטייסיו במלחמת העולם הראשונה. ג׳קט הבומבר הסאטני הוא ללא ספק אחד הפריטים הטרנדיים ,בצבעי זהב, כסף או כל צבע שבא לכן. משתלב יפה גם בגרסאות המיליטארי :)

ZARA:







TOPSHOP:




PULL&BEAR:





אחרון חביב המיליטארי. בכל הרשתות ממש , מכל המעצבים ובכל העולם -זה הדבר החם של החורף! מגיע בשלל בדים , מהדקים ביותר ולעבים ובצבעים התואמים ולטעמי הכחול NAVY פשוט אהבה. קבלו ..

BERSHKA:



ZARA:



TOPSHOP:



ולבסוף..אז איך בעצם נסדר את הארון מחדש?

כלל מספר אחד שימי מוסיקה קצבית..כלל מספר שתיים קחי כמה שקיות ענקיות ותתחילי להעמיס את כל הבגדים הקטנים/גדולים/שלא נלבשו שתי עונות גם אם הם חדשים.
תתלי קולבים הפוך (כך יהיה קל לזהות בסוף העונה את מה שלא לבשת) .רצוי לסדר את הארון כמובן על פי קטגוריות: בגדים לעבודה, בגדי התעמלות, בגדים לבילוי בערב, בייסיק שנלבש בכל עונה (למשל גופיות בקיץ שנלבשות גם בחורף מתחת לבגדים), בגדי ערב וכדומה. אם בא לך תוכלי לתלות על קולבים סטים שלמים , יקל עלייך לפני היציאה לעבודה , ולא תצטרכי להפוך את הארון . יש את אלה שמסדרות לפי צבעים - לא יודעת- לא התחברתי ..(הרי צריך להפעיל את המח ולהזכר מה היה באיזה צבע . ולמי יש כח ב 7 בבוקר?!).




אסיים כאן - מקווה שנהנתן . מאחלת לכולנו עונה חמה ולוהטת אם לא מבחוץ ,אז מבפנים. ד.♥♥♥

תגובה 1:

  1. אוהבת שמלות ערב קצרות מנסה תמיד לשלב אותן עם מגפיים בחורף ללא הצלחה. מקווה שאמצא כעת דרך לשלב בצורה הרמונית. תודה

    השבמחק