יום חמישי, 13 ביולי 2017

מוצרים חדשים LA-ROCHAY POSAY ♥ רגע לפני הגרלה בIG

היי יקירות!

אני קצת חולה (אהממ..בקיץ??) ..והגיע כנראה הזמן להשלים את הפערים על הספה.
לא זוכרת מתי ישבתי עליה בכלל בפעם האחרונה. 😁

אז אם אני כבר כאן אני מספרת על ההתנסות האישית שלי בלה רוש-פוזה. 


אם תלכו מספר פוסטים אחורה תראו שכתבתי על תהליך שיקום העור שלי , סגירת נקבוביות ועוד.אךך כמה שקשה לעשות את זה בקיץ. אספר בקרוב בנפרד על המשך הטיפולים שלי בGIGI COSMETICS . 

ובנתיים, טם טרררם - קיבלתי להתנסות את הסדרה החדשה של לה רוש-פוזה.

 נתחיל מקרם ההגנה שהולך איתי בתיק 


אנתליוס פלואיד אולטרה לייט
+SPF 50
תחליב פנים לעור רגיש רגיל-מעורב

תמונת מוצר עבור אנתליוס פלואיד אולטרה לייט +SPF 50 מתוך סדרת אנתליוס של לה רוש-פוזה


ללא בושם. 0% פראבן. נון-קומדוגני. נבדק תחת פיקוח דרמטולוגי. נבדק גם בישראל על עור רגיש.
היפואלרגני. מכיל את המים הטרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה. קליל , נספג , נח לנשיאה. 50 מ"ל 71 ש"ח.

מעדכנת שהתחלתי להגן על עור הפנים שלי רק השנה 👹 חשבתי שאם לאיפור שלי יש SPF זה מספיק. אז זהו שזה לא מספיק. העור מזדקן מהר בשמש . פיגמנטציה , פגמים ..מי צריך את זה? מורחת. 


מים טרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה
המים הטרמליים מרגיעים עור רגיש ומגורה על-ידי גורמים חיצוניים (שמש, טיפולים דרמטולוגיים וכדומה) ומגנים עליו מפני הזדקנות.
עשירים באופן טבעי בנוגדי חימצון (אנטי-אוקסידנטים ). רענון כייפי בחום הזה. ניתן לקחת גם לטיסות ונסיעות ארוכות = נח. 150 מ"ל 40 ש"ח.


תמונת מוצר עבור מים טרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה מתוך סדרת מים טרמליים של לה רוש-פוזה

אפקלאר ג'ל לניקוי
ג'ל מקציף לניקוי ולטיהור עור פנים שמן.
לעור רגיש

תמונת מוצר עבור אפקלאר ג'ל לניקוי מתוך סדרת אפקלאר של לה רוש-פוזה

אפקלאר ג'ל מנקה בעדינות את העור הודות לרכיבים נבחרים המתאימים לעור רגיש. מסלק לכלוך ועודף סבום ומותיר את העור נקי ורענן.
מכיל את המים הטרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה, מרגיעים, נגד גירויים ואנטי-אוקסידנטים. מכיל pH 5.5. לללא סבון.
ללא חומרי צבע. ללא אלכוהול. ללא פראבן. היפואלרגני. נבדק על עור רגיש. דעתי האישית אינו מתאים להסרה של איפור. טוב לניקוי בוקר , הסדרה מעכבת את הפרשת השומן במשך היום.

200 מ"ל 65 ש"ח.

אפקלאר דואו [+]
טיפול להפחתת מראה הפגמים, מסייע בהפחתת נקבוביות סתומות ובמניעת סימנים עתידיים

תמונת מוצר עבור אפקלאר דואו [+]  טיפול להפחתת מראה הפגמים, מסייע בהפחתת נקבוביות סתומות ובמניעת סימנים עתידיים מתוך סדרת אפקלאר של לה רוש-פוזה

מסייע בהפחתת פגמי עור ובתיקון סימנים המופיעים כתוצאה מפגמי עור הודות ל- ™Procerad,
רכיב פעיל הרשום בפטנט, עם יעילות מוכחת במניעת סימנים אדומים וחומים.

  • אינו שומני
  • אינו דביק
  • מעניק מראה מאט
  • ללא פראבן
  • מכיל את המים הטרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה
  • נבדק גם בישראל על עור רגיש
מה אהבתי - סדרת האפקלר , הקרם אפקטיבי בין לילה. ניתן להשתמש נקודתית. 

הג'ל הרגיש כמייבש את הפנים ולכן יש צורך בהחדרת כמות גדולה של לחות. כרגע בצד .

המים הטרמליים מעולים! עוזרים לעור לנשום טוב יותר. בין הפבוריטס שלי לחודשים החמים של הקיץ.

לה רוש-פוזה אתר לעיונך.

♥ אם הגעת לסוף הפוסט , יכול להיות שיש לך עור שמנוני ותרצי לזכות בערכת אפקלר להתנסות ובקרם הגנה מוש.

עקבי אחריי באינסטגרם , הגרלה לערכה תעלה בימים הקרובים.

הפתעות נוספות בדרך . ד.♥♥♥

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה