יום שלישי, 7 בנובמבר 2017

כשהיופי והטבע נפגשים - Rozline טיפוח♥

לפני כחודש ימים הכרתי את רוזי , הרוקחת החרוצה והמקסימה שמכינה קו מוצרי הטיפוח "רוזליין". "רוזליין", הוא ליין מוצרים איכותיים, טבעיים ומובחרים ביותר, המשלב יופי, טבע ואיכות בצנצנת אחת. המעניין הוא שאם תעברו על המרכיבים של כל מוצר ומוצר תופתעו לראות שהכל על בסיס טבעי בלבד. שמנים , תמציות - מדהים במילה אחת.



קרם לילה אנטי- אייג'ינג

 זו עובדה ידועה שבזמן השינה, העור סופג טוב יותר ומתחדש. הקרם מועשר בריכוז גבוה של חומרים פעילים ומשקמים שמביאים לפעולת מיצוק עמוקה. קרם לילה זה, מכיל מעכבי תהליכי הזדקנות של העור ותורם להפחתה משמעותית בקמטוטים. הקרם, מבוסס על מרכיבים טבעיים ושמנים עשירים , משפר את תהליך ההתחדשות של העור. משיב לעור זוהר, חוזק, גמישות ומיצוק, תכונות שנשחקו או אבדו לעור.

הוראות שימוש: יש למרוח את קרם האנטי אייג'ינג ללילה, על אזור הפנים בתנועות סיבובית ועדינות עד ספיגת הקרם.

מחיר  :


₪139.00


קרם עיניים צוואר מועשר

קרם עיניים וצוואר מסדרת "רוזליין ", הינו קרם אנטי אייג'ינג עשיר, המותאם לעור הדק והעדין באזור העיניים .  מועשר במרכיבים טבעיים ושמנים עשירים שמעניקים ריכוך וחיות לעור עשיר בנוגדי חמצון טבעיים, המאטים את קצב ההזדקנות של העור, שומרים על גמישות וחיוניות העור ומפחיתים את סימני המתיחה של הגיל. הקרם שומר על איזון בין שמן למים בעור, נספג במהירות והוא נעים לשימוש.

הוראות שימוש – יש למרוח מעט מהקרם, בטפיחות עדינות על החלק התחתון של ארובת העין ובצוואר, הקרם מיועד לשימוש יום יומי ומתאים לכל סוגי העור.

מחיר:

₪149.00



מסכת פילינג זרעי מישמש

ג'ל פילינג מכיל תמציות שגורמות לניקיון העור ונותנות הרגשת רעננות וחיוניות לעור הפנים. מסכה זו, מיועדת לניקוי הפנים בתוספת שמנים ארומטיים וצמחי מרפא, יעיל ועדין ,להסרת תאי עור ועידוד יצירת תאים חדשים. מכיל זרעי מישמש המנקה, מרעננת וממריצה את העור למראה חלק וזוהר .המסכה, מותירה את עור פנייך לרך יותר, רענן ומוכן לספיגה מרבית של לחות והזנה.

מומלץ להשתמש במסכת פילינג זו, פעם עד שלוש פעמים בשבוע (על פי סוג העור), להרטיב את הפנים, לעסות בעדינות באצבעות ולשטוף במים. להימנע משימוש סביב העיניים.

מומלץ

מחיר:

₪99.00



סבון פנים ארומטי על בסיס סלק

סבון זה, מנקה את עור הפנים ביעילות מתאים מתים ושומנים וכן משאריות איפור ולכלוך. סבון טבעי צמחי, הינו על בסיס סלק בתוספת שמנים ארומטיים לניקוי יסודי של עור הפנים, מעניק תחושת רעננות וניקיון לעור. מנקה ביסודיות ובעדינות את עור הפנים. אם תשתמשי בו באופן קבוע, תחושי בהבדל – העור שלך יהיה נקי, זוהר וגמיש וללא כל תחושת יובש.

הוראות שימוש: יש למרוח את סבון הסלק, על פנים לחות, לעסות את הפנים למשך 1-2 דקות ולשטוף. מכיל: 125 מ"ל.

מחיר:

₪49.00


סרום מועשר – בשמן נר הלילה

סרום אנטי אייג'ינג מסדרת "רוזליין " הינו סרום פעיל ועוצמתי.

סרום מועשר זה, עשיר בנוגדי חמצון, תמציות צמחי מרפא וכן ויטמינים המזינים את העור ועוזרים לשיקומו. לחומרים הפעילים בסרום יש יכולת חדירה לעור – החומרים הפעילים, עוברים את המחסום העורי ויכולת החדירה וההשפעה של הסרום בעור לאורך זמן, גבוהה בעשרות אחוזים מקרם הזנה, לחות או מסיכת קרם.

הסרום מכיל ויטמינים החודרים לתאים, הוא נספג בקלות ,מחליק קמטוטים ומותיר את העור גמיש, חיוני וקורן. תפקידו של הסרום הוא קריטי וחיוני בהגנה על העור- שימוש בתכשירים פעילים מעניקים את מירב הלחות לו העור זקוק ומונע את הזדקנותו בגיל צעיר.

הוראות שימוש: יש למרוח על עור נקי שתי טיפות, המספיקות לכל הפנים והן מותירות אחריהן עור רך ונעים, שמקבל זוהר מיידי. סרום זה מסדרת רוזליין, הינו מעולה לעור חסר חיוניות ועייף.

הסרום מתאים לכל סוגי העור!

מחיר :

 ₪159.00


מסכת חמר מתקלפת – מסדרת "רוזליין " מבוססת על חמר ירוק וצמחי מרפא, מעניקה ספיגה יעילה של החמר לעור. החמר מזין וסופג שמנוניות וזיהומים של העור. מזינה אותו, סופחת עודפים של שומן ולכלוך, מעניקה חיוניות ורכות לעור הפנים. שימוש במסכת חמר יעניק מראה זוהר ונקי לעורך.

יש להשתמש במסכת חמר 1-2 פעמים בשבוע ,לאחר ניקוי עור הפנים (מומלץ עם ג'ל פילינג לניקוי פנים), למרוח שכבה אחידה באזור הפנים ,להשאיר 20-30 דקות לקלף או לשטוף ביסודיות. למרוח קרם לחות.

מחיר:

₪80.00


קרם לחות פעיל רימונים

קרם לחות רימונים מסדרת "רוזליין ", מכיל נוסחה קלילה לעור הפנים. הקרם מצוין למי שמרגישה שהעור קצת עייף וזקוק להזנת לחות. קרם לחות זה, הינו בעל מרקם קליל ולא שומני הנספג במהירות בעור. הקרם מועשר במינרלים, ויטמינים צמחי מרפא ושמנים ארומטיים חיוניים שמעניקים לחות ורעננות למראה מושלם של עור הפנים חלק יותר ובעל מראה צעיר וזוהר יותר.

הוראות שימוש: לאחר ניקוי עור הפנים, יש למרוח את הקרם ולהספיג אותו בעור בתנועות עדינות וסיבוביות. ניתן לשימוש מספר פעמים ביום.

מתאים לכל סוגי העור!

מחיר:

 ₪99.00


האתר רוזליין

תהנו!

טלפון להזמנות – 052-6818263
באהבה ד.♥ ♥ ♥ 

תגובה 1: